Tippek

Mi a marketing?

Látok egy gyönyörű nőt egy partin. Odamegyek hozzá és azt mondom: “Fantasztikus vagyok az ágyban”. Ez a Direct Marketing.

Így maximalizáld a szállásodból származó bevételeidet (2. rész)

Az UPSELL lehetővé teszi, hogy a legtöbbet kihozd szállásodból. Kockázatok és nagyobb kiadások nélkül növelheted bevételeidet, ráadásul ezek után a bevételek után nem kell részesedést fizetned a szállásközvetítő cégeknek még akkor sem, ha egy adott vendég rajtuk keresztül jutott el a szállásodba.

Így érd el, hogy közvetlenül nálad foglaljanak!

Bár több felmérés is azt mutatja, hogy a vendégek szívesen foglalnak szállást közvetlenül az általuk kiválasztott szállásadótól, mégis nagyon magasak a szállásközvetítőkön keresztül történő foglalások.

Mennyi kárt okoz egy elégedetlen vendég? És mennyi hasznot hoz egy reklamáló?

Ha egy vendég panasszal fordul hozzád, az nyilván nem jó érzés, függetlenül attól, hogy igaza van, vagy sem. Különösen rosszul esik a kritika, ha azt nem megfelelő stílusban adják elő. De mindig jusson eszedbe, ha egy vendéged hangot ad az elégedetlenségének: “ÖRÜLNÖM KELL A PANASZNAK, MERT HASZNOT HOZ NEKEM!”

Mi az, amit igazán szeretnél?

Sok szálláshely tulajdonos úgy gondolja, hogy az ő vendégházának weboldala azért van, hogy tájékoztassa az érdeklődőket. Pedig a szállások weboldalának a fő célja nem a tájékoztatás.

5 ok, amiért NE ingyenes email címet használj

Szállásadóként az egyik legfontosabb dolgod, hogy elnyerd a szálláskeresők bizalmát. Minden felületen azt kell sugároznod, hogy a tiéd egy megbízható és stabil szálláshely, ahol bárki kockázat nélkül foglalhat szállást.

Hol laknak a potenciális vendégeid?

Nemrég akadtam egy érdekes és rendkívül hasznos felmérésre, melynek eredményeit te is nagyon jól hasznosíthatod szálláshelyeid értékesítése során.

Pin It on Pinterest