Te milyen adatokat kérsz el a vendégeidtől?

bejelentkezesi-lap-mu

 

Amikor egy vendég személyesen bejelentkezik a szállásodba, érdemes elkérni a személyes adatait, és rögzíteni a foglalásával kapcsolatos információkat is. Ez egyfajta biztosítékot jelent a vendéged és a te számodra is.

A nagyobb szállodák kivétel nélkül használnak Bejelentkezési lapokat, amiken rögzítenek minden fontos információt a foglalással kapcsolatban.

Ha a te szállásod nem egy sok szobás hotel vagy panzió, akkor is azt tanácsolom, hogy használj te is Bejelentkezési lapot.
Egy ilyen adatlap kitöltése csak 1-2 percébe telik a vendégeidnek, viszont számodra több szempontból is hasznosak.

 

 

A Bejelentkezési adatlapok előnyei

 

1. Biztonság

Elővigyázatosságból sem árt, ha később vissza tudod keresni, hogy ki szállt meg a szállásodban, honnan jött, mettől meddig tartózkodott ott, stb.
Ha kárt okozott a szállásodban, vagy megrongált valamit, amit csak a kiköltözés után veszel észre, akkor is jó, ha utol tudod érni a korábbi vendégeidet.

 

2. Megbízhatóság

Az adatlapon rögzített időpontok, a szobaszám, a fizetési módok, a speciális igények mind visszakereshetőek egy esetleges reklamáció esetén, ami átláthatóbbá, és a vendégeid számára is megbízhatóbbá teszi a szállásodat.

 

3. Forgalom növelése

A Bejelentkezési adatlap egyik legnagyobb előnye, hogy ezen keresztül megszerezheted a vendégeid email címét.
Ez azért nagy dolog, mert így később bármikor küldhetsz nekik üzenetet egy-egy akciódról, amivel akár holtszezonban is visszacsábíthatod, őket egy-egy hétvégére.
De nem csak akciós ajánlatokat küldhetsz nekik, hanem például beszámolhatsz egy új fejlesztésről, szolgáltatásról, amivel bővült a szállásod kínálata, és kedvet csinálhatsz nekik ahhoz, hogy kipróbálják azt.

 

4. Segítség a fejlődésben

Egy nagyon izgalmas és fontos előnye a Bejelentkezési lapoknak az is, hogy a vendégek és a foglalások adatait időnként összesítheted, így értékes és konkrét adatokat kapsz a szállásodról és a vendégkörödről, melyek irányt mutatnak neked a további fejlesztések terén.

  • Ha nyár végén összesíted az adatlapokat, és kiderül, hogy a vendégeid többsége egy közeli nagyvárosból érkezett, akkor a következő szezonban érdemes lehet ott hirdetned, vagy oda céloznod az online hirdetéseidet.
  • Ha az adatlapon az utazás céljára is rákérdezel (pl. üzleti út, wellness pihenés, túrázás, stb.), akkor az is kiderül számodra, hogy a te szállásodat választók többségben milyen céllal utaznak, és hozzájuk igazodva fejlesztheted a szolgáltatásaidat.
  • Ha az adatlapon sokan fogalmaznak meg egy speciális igényt, ami még nem tartozik a szolgáltatásaid közé, akkor később bővítheted azzal a kínálatodat.

 

TIPP:

Az előző cikkemben az Elégedettségi kérdőívről írtam, amit azért is ajánlok használni, mert ott még több kérdést tehetsz fel vendégeidnek, így sokkal tisztább és részletesebb képet kapsz arról, hogy milyen területeken érdemes fejlesztened szállásodat az elégedettebb vendégek, vagyis a nagyobb forgalom érdekében.

 

Mutatok egy példát a Bejelentkezési adatlapra, amit a Borostyán Apartmanház számára készítettem. Az alábbi képen ezt láthatod:

A Borostyán Apartmanház Bejelentkezési adatlapja

 

Összegzés

Ha szállásodat szeretnéd hosszú távon üzemeltetni, és folyamatosan fejleszteni a nagyobb forgalom érdekében, akkor mindenképpen ajánlom, hogy használj Bejelentkezési lapot, mert az erre fordított minimális anyagi költséget és időt sokszorosan visszakaphatod a kitöltött adatlapok megőrzésével és feldolgozásával.

 

Szeretnél egy személyre szabott Bejelentkezési adatlapot?

Írj egy üzenetet az info@honlapszallasoknak.hu email címünkre, és 5.000 Ft-ért elkészítjük a szállásodra szabott, egyedi Bejelentkezési lapot, melyet bármikor bármennyi mennyiségben kinyomtathatsz a későbbiekben!

 

Horváth Sándor Szilárd

 

Pin It on Pinterest